Wellbeing w McDonald's Polska

Case study projektu McDonald’s Polska

MASTERCLASS VIDEO

Co między innymi wspólnie zrobiliśmy? Nakręciliśmy sześcioodcinkowy cykl video, pokazujących ćwiczenia, które można wykonać w przerwie od codziennych obowiązków. Postawiliśmy na szybkie, dynamiczne ujęcia w Tik Tokowym stylu oraz animacje zgodne z identyfikacją wizualną klienta. Ważny był autentyczny przekaz, dlatego w filmach wystąpiło czworo pracowników restauracji oraz fizjoterapeuta. Video zrealizowaliśmy w 247STUDIO zaprojektowanym tak, aby wyglądało jak restauracja McDonald’s.


Materiały pojawiły się na platformie Workplace by Meta, tak by mogły trafić do jak największej liczby pracowników.

Większość naszych pracowników to osoby młode, dlatego dbamy, by treści, które tworzymy były autentyczne i naturalne. 24/7Communication zna nasze potrzeby i świetnie je realizuje, tworząc angażujący content video.

Patrycja Pazio | Employer Reputation & Engagement Consultant, McDonald’s Polska

PRZECZYTAJ WSZYSTKIE SUCCESS STORIES

MASTERCLASS VIDEOS

Jak zwiększyć atrakcyjność materiałów onboardingowych
– case study projektu McDonald’s Polska

MASTERCLASS VIDEOS

MAGAZYN TV

Jak zakomunikować nową strategię do 7 000 pracowników z 4 rynków międzynarodowych?
– case study projektu dla Polpharma Group

MAGAZYN TV

TOWNHALL

Jak dbać o kwartalny update strategii w firmie?
– case study projektu QLY Management Update

TOWNHALL

VIDEOCAST

Jak największy pracodawca w Polsce dba o MOC możliwości rozwoju
– case study projektu dla Biedronka

VIDEOCAST

Zrealizujmy wspólnie
projekt Employee TV
i podzielmy się efektem.