Jak zwiększyć atrakcyjność materiałów onboardingowych
Case study projektu McDonald’s Polska
MASTERCLASS VIDEOS
Onboarding to niezwykle ważny proces w każdej firmie. Wpływa na właściwe wprowadzenie nowej osoby
do organizacji, a także buduje pozytywny wizerunek pracodawcy. Musi także odpowiadać na potrzeby pracowników. Dlatego w ramach projektu stworzyliśmy cykl sześciu filmów będących wstępem do e-learningów, z udziałem specjalistów z McDonald’s Polska.
Postawiliśmy na naturalne ujęcia i podejście human-to-human, tak by wdrożyć nowozatrudnione osoby
w prosty i przyjazny sposób. Materiały video powstały w 247STUDIO, które na potrzeby projektu zamieniliśmy w restaurację McDonald’s.
W McDonald’s najważniejsi są ludzie, dlatego zależało nam, by oddać to podejście w stworzonych materiałach. Razem z 24/7Communication zrealizowaliśmy ten cel w 100%, zbierając pozytywny feedback od naszych pracowników.