Jak zakomunikować nową strategię do 7 000 pracowników z 4 rynków międzynarodowych?

Case Study projektu Polpharma Group

MAGAZYN TV

Polpharma Group B.V. to jedna z wiodących firm z branży opieki zdrowotnej w Europie Środkowo-Wschodniej, krajach WNP i Azji Środkowej, skupiająca się na dostarczaniu wysokiej jakości produktów farmaceutycznych po przystępnych cenach. Wprowadzenie strategii biznesowej na lata 2021-2025 pod nazwą „From Good to Great” oznaczało komunikację do całej organizacji na 4 rynkach międzynarodowych.


Zaczęliśmy od strategii komunikacji i spójnej identyfikacji wizualnej – nowej platformy komunikacyjnej dla pracowników. Top 500 menedżerów miało stać się ambasadorami zmiany, wyposażonymi w zestaw narzędzi wspierających komunikację FGTG: materiały wizualne, Message House, animacje i filmy objaśniające elementy strategii, szablony ppt, one-pagery, szablony mailingowe, itp.

Zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy wydarzenia online dla pracowników z rynku polskiego, kazachskiego, ukraińskiego i rynków międzynarodowych. 247STUDIO stało się miejscem produkcji telewizyjnej dla internetowych programów magazynu TV „From Good to Great.”

Stworzyliśmy studio spójne z identyfikacją wizualną kampanii i zestawem narzędzi. CEO i Country Managerowie poprowadzili unikalne dla każdego rynku wydarzenia na żywo, angażujące pracowników poprzez ich własne historie o tym, jak codzienne działania wpływają na cele strategiczne Grupy Polpharma. Każdy rynek miał własnych ambasadorów, którzy nagrali testimoniale – zrealizowane na miejscu w fabrykach przez nasz zespół produkcyjny lub zdalnie z krajów rynków międzynarodowych. Dla każdego z rynków przygotowaliśmy odcinki z napisami dostosowanymi do języka pracowników.

Najlepiej przyjęta komunikacja strategii w Polpharmie

Jeden z komentarzy w anonimowej ankiecie wśród pracowników

80%

pracowników bardzo pozytywnie oceniło wprowadzenie nowej strategii

PRZECZYTAJ WSZYSTKIE SUCCESS STORIES

MASTERCLASS VIDEOS

Jak zwiększyć atrakcyjność materiałów onboardingowych
– case study projektu McDonald’s Polska

MASTERCLASS VIDEOS

TOWNHALL

Jak dbać o kwartalny update strategii w firmie?
– case study projektu QLY Management Update

TOWNHALL

MASTERCLASS VIDEO

Tiktokowe masterclass video
– case study projektu „Jak się masz?” dla McDonald’s Polska

MASTERCLASS VIDEO

VIDEOCAST

Jak największy pracodawca w Polsce dba o MOC możliwości rozwoju
– case study projektu dla Biedronka

VIDEOCAST

Zrealizujmy wspólnie
projekt Employee TV
i podzielmy się efektem.