Jak zakomunikować nową strategię do 7 000 pracowników z 4 rynków międzynarodowych?
Case Study projektu Polpharma Group
MAGAZYN TV
Polpharma Group B.V. to jedna z wiodących firm z branży opieki zdrowotnej w Europie Środkowo-Wschodniej, krajach WNP i Azji Środkowej, skupiająca się na dostarczaniu wysokiej jakości produktów farmaceutycznych po przystępnych cenach. Wprowadzenie strategii biznesowej na lata 2021-2025 pod nazwą „From Good to Great” oznaczało komunikację do całej organizacji na 4 rynkach międzynarodowych.
Zaczęliśmy od strategii komunikacji i spójnej identyfikacji wizualnej – nowej platformy komunikacyjnej dla pracowników. Top 500 menedżerów miało stać się ambasadorami zmiany, wyposażonymi w zestaw narzędzi wspierających komunikację FGTG: materiały wizualne, Message House, animacje i filmy objaśniające elementy strategii, szablony ppt, one-pagery, szablony mailingowe, itp.
Zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy wydarzenia online dla pracowników z rynku polskiego, kazachskiego, ukraińskiego i rynków międzynarodowych. 247STUDIO stało się miejscem produkcji telewizyjnej dla internetowych programów magazynu TV „From Good to Great.”
Stworzyliśmy studio spójne z identyfikacją wizualną kampanii i zestawem narzędzi. CEO i Country Managerowie poprowadzili unikalne dla każdego rynku wydarzenia na żywo, angażujące pracowników poprzez ich własne historie o tym, jak codzienne działania wpływają na cele strategiczne Grupy Polpharma. Każdy rynek miał własnych ambasadorów, którzy nagrali testimoniale – zrealizowane na miejscu w fabrykach przez nasz zespół produkcyjny lub zdalnie z krajów rynków międzynarodowych. Dla każdego z rynków przygotowaliśmy odcinki z napisami dostosowanymi do języka pracowników.
Najlepiej przyjęta komunikacja strategii w Polpharmie
pracowników bardzo pozytywnie oceniło wprowadzenie nowej strategii