Jak największy pracodawca w Polsce dba o MOC możliwości rozwoju

Case study projektu Biedronka

VIDEOCAST

Historie o rozwoju, motywacji i sukcesach – są one codziennością wśród pracowników Biedronki i to właśnie one stały się tematem rozmów w serii #poznajMOCmożliwości.

W serii videocastów prowadzący rozmawiają z wybranymi pracownikami – ambasadorami o ich ścieżce kariery, o wykorzystanych szansach oraz doświadczeniach zawodowych.

 

W Biedronce mamy wiele możliwości rozwojowych, a w serii podcastów chcieliśmy je pokazać wszystkim pracownikom. Pracownicy, którzy występują w serii wideopodcastów "PoznajMOCrozwoju" zaczynali swoją pracę w Biedronce na stanowisku kasjera, magazyniera lub specjalisty. Ich ścieżki rozwoju są pełne róznych doświadczeń, które są bardzo inspirujące. Dziękuję teamowi 24/7Communication za pomoc w realizacji serii video i niezawodne wsparcie!

Paweł Ciszek, młodszy menedżer ds. edukacji cyfrowej, Biedronka

PRZECZYTAJ WSZYSTKIE SUCCESS STORIES

MASTERCLASS VIDEOS

Jak zwiększyć atrakcyjność materiałów onboardingowych
– case study projektu McDonald’s Polska

MASTERCLASS VIDEOS

MAGAZYN TV

Jak zakomunikować nową strategię do 7 000 pracowników z 4 rynków międzynarodowych?
– case study projektu dla Polpharma Group

MAGAZYN TV

TOWNHALL

Jak dbać o kwartalny update strategii w firmie?
– case study projektu QLY Management Update

TOWNHALL

MASTERCLASS VIDEO

Tiktokowe masterclass video
– case study projektu „Jak się masz?” dla McDonald’s Polska

MASTERCLASS VIDEO

Zrealizujmy wspólnie
projekt Employee TV
i podzielmy się efektem.