Jak zwiększyć atrakcyjność materiałów onboardingowych

Case study projektu McDonald’s Polska

MASTERCLASS VIDEOS

Onboarding to niezwykle ważny proces w każdej firmie. Wpływa na właściwe wprowadzenie nowej osoby
do organizacji, a także buduje pozytywny wizerunek pracodawcy. Musi także odpowiadać na potrzeby pracowników. Dlatego w ramach projektu stworzyliśmy cykl sześciu filmów będących wstępem do e-learningów, z udziałem specjalistów z McDonald’s Polska.


Postawiliśmy na naturalne ujęcia i podejście human-to-human, tak by wdrożyć nowozatrudnione osoby
w prosty i przyjazny sposób. Materiały video powstały w 247STUDIO, które na potrzeby projektu zamieniliśmy w restaurację McDonald’s.

W McDonald’s najważniejsi są ludzie, dlatego zależało nam, by oddać to podejście w stworzonych materiałach. Razem z 24/7Communication zrealizowaliśmy ten cel w 100%, zbierając pozytywny feedback od naszych pracowników.

Mateusz Podczarski | Specialist, Training Administration, McDonald’s Polska

PRZECZYTAJ WSZYSTKIE SUCCESS STORIES

MAGAZYN TV

Jak zakomunikować nową strategię do 7 000 pracowników z 4 rynków międzynarodowych?
– case study projektu dla Polpharma Group

MAGAZYN TV

TOWNHALL

Jak dbać o kwartalny update strategii w firmie?
– case study projektu QLY Management Update

TOWNHALL

MASTERCLASS VIDEO

Tiktokowe masterclass video
– case study projektu „Jak się masz?” dla McDonald’s Polska

MASTERCLASS VIDEO

VIDEOCAST

Jak największy pracodawca w Polsce dba o MOC możliwości rozwoju
– case study projektu dla Biedronka

VIDEOCAST

Zrealizujmy wspólnie
projekt Employee TV
i podzielmy się efektem.